martes, 3 de noviembre de 2015

PRESENTACIÓ: MOTIVACIONS, OBJECTIUS I EXPECTATIVES

Hola,
Sóc la Laura, mestra d’educació infantil i actual estudiant de psicopedagogia. Després d’uns anys compaginant la feina docent amb els meus estudis, inicio el tram final amb les pràctiques de psicopedagogia, període que d’una banda considero clau en la meva formació pel fet de tenir l’oportunitat d’estar en contacte directe amb la realitat d’aplicació psicopedagògica i, d’altra, per l’enriquiment personal que espero que també m’aporti.
A continuació m’agradaria compartir amb vosaltres els objectius que em plantejo al llarg d’aquest període d’aprenentatges:
  • Desenvolupar coneixements, capacitats i habilitats a partir de la observació de l’equip del centre i la participació activa en les diferents funcions del centre.
  • Col·laborar en el disseny i posada en pràctica de treballs i materials concrets d’avaluació, diagnòstic i intervenció.
  • Adoptar actituds crítiques i reflexionar sobre la pràctica psicopedagògica, de manera que puguin derivar-se’n propostes de canvi i millora i m’ajudin a trobar resposta sobre els interrogants i inquietuds personals i vers el rol i la tasca del psicopedagog.
  • Conèixer la pràctica psicopedagògica en un context formal i educatiu però diferent al de l’escola.
  • Posar en pràctica els màxims coneixements apresos al llarg de la carrera.
Som-hi!
goals

No hay comentarios:

Publicar un comentario