martes, 3 de noviembre de 2015

PRIMER CONTACTE AMB EL CENTRE

A principis de setembre  vaig posar-me en contacte amb el centre on faria les pràctiques: Centre de Diagnòstic i Tractament de les Dificultats Emocionals i de l’Aprenentatge (CDiTDEA) i vam acordar veure’ns personalment amb el meu tutor de pràctiques.
L’elecció d’aquest centre es va donar perquè m’interessava conèixer la pràctica psicopedagoga formal però en un context different al de l’escolar, de manera que aquesta podia ser una bona oportunitat. A més a més havia de ser un lloc que tingués compatibilidad amb el meu horari de mestre.
D’aquesta manera, vaig quedar amb el tutor de pràctiques que em va fer una petita entrevista per saber una mica sobre el meu perfil i les meces prioritats i expectativies i em va fer el traspàs de la metodologia de treball, vam acordar l’orientació que li donaríem al pràcticum (pla de treball) i vam formalitzar els documents necessaris per realitzar el conveni.
Les pràctiques les vaig iniciar dilluns 7 de setembre i des del centre s’han mostrat en tot moment molt disposats a ajudar-me en tot el que sigui necessari i estar al meu costat al llarg del meu procés de pràctiques.
Aquests dies aniré recollint en les diferents entrades els aprenentatges que he anat adquirint al llarg del mes.
start_your_journey

No hay comentarios:

Publicar un comentario